Julen är överstökad

Vi kom hem från jmk lördagskväll. Enligt mig lite väl tidigt, jag hade lätt kunnat stanna kvar en dag till, men Nelly har varit förkyld hela julen och Jocke tjatade om att åka hem så vad gör man?
Julen har iaf varit jätte trevlig. Vi firade julaftonsmorgon hos mina föräldrar för att sen fira kvällen hos Jockes familj, Jockes syster Emma med familj var där åxå.

Bilderna får tala för sig själva.

             k

             l

             g

                      Nelly öppnar sin första julklapp, och mamma hejar på :)

             b
 
                                                       åhh en ponny!

Det blev lite snålt med bilder, det tog sån tid att ladda upp och jag har ingen som helst lust att sitta här och klicka hela kvällen.

Idag har vi varit på stan. Tänkte jag skulle fynda lite på rea men lyckades bara hitta kläder som det var original pris på. En jätte fin tjockare tröja och kofta på butiken VILA. Fick pengar av mamma i julklapp så jag passade på att handla nånting till mig själv. Jag måste ju ha lite kläder att växa i :)

Nu väntar film och chips..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0