halva tiden!

Tiden bara rusar iväg, nu har redan halva tiden av graviditeten gått. Minns när jag väntade Nelly vad jag tyckte tiden gick sakta.
Nu ser jag fram emot sommar, sol och en liten bebis. Har tur att ha jocke hemma nästan hela sommaren. Det blir guld värt.
Men den här vintern ser inte att ta slut någon gång. Det kommer fortfarande mängder med snö. Det är kallt och inte alls roligt. Man blir för mestadels sittande inne. Försöker hitta på lite inomhusaktiviteter för att vi inte ska bli allt för uttråkade Jag har köpt lite kritor, pussel och sånt.

Det är så lustigt, jag har haft lock för öronen nu varje natt i två veckors tid, inte så det gör ont lr så men det är obehaglit. Vissa dagar har det hållit i sig hela dagen. Ingen öroninflammation här tack!

Nu ska jag ta ett ryck i tvättstugan..


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Heja darlo, du är en tuffing! Ja nu längtar vi till sol och sommar, TUR att veckorna svischar förbi!

2010-02-17 @ 23:52:11
URL: http://trollhestar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0