Alla åkt hem

så var det bara jag och Nelly hemma, Emma och Léon har åkte hem till sthlm, och Jocke är på väg till jobbet i kiruna.
Känner mig frusen och trött. kan inte förstå varför då jag fick sov morgon till 10 idag. Sen mötte vi upp Sofia och Nancy  vid 12 tiden och gick in till stan. Lite kallt men skönt med frisk luft.

skulle köpa lite byxor till Nelly då hon nästan har vuxit ur alla. det blev inga. Jag hittade bara en super duper söt dräkt :) men det är jätte förstor, så det blir inte att kunna använda den på bra länge! ska nog inte säga så, för hux flux så kan hon ha den.

Jag blev lat och åkte hem med jocke från stan sen. Gjorde iordning tacos till oss till middag innan Emma skulle åka iväg. Det var gott, länge sen man åt tacos! 

Tror jag måste ta en lite powernap med Nelly nu . Det har varit en trevlig med intensiv helg. Man är ju inte van vid att det är full rulle hela tiden ;)

Lite bilder kanske kommer senare..
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja den där overallen var ju hur snygg som helst! Jag tror att vi ska kolla på Lindex på storheden imorrn om den finns där i strl 74.

Tack för idag, det var trevligt!

2009-04-06 @ 21:07:35
Postat av: lollo

oj, vi snodde visst den enda is st 74, sorry. Hoppas ni hittar en till Nancy åxå!



Tack själv, det var super trevligt! Kul att se Nancy åxå, jäklar så snabb hon har blivit sötnöten där..

2009-04-06 @ 21:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0