Besök och Bvc

Jag och Nelly tog en sovmorgon till kl 8 idag. Känner mig ganska pigg och ut vilad. Hann städa upp här innan karin och hennes flickor kom. Jag hade inte hunnit baka nånting, eftersom vi har haft fullt upp hela helgen. så hon var gullig och  tog med sig riktigt goda bullar. Jag måste verkligen börja tänka på figuren nu. Det har blivit lite för mycket med godsaker dom senaste dagarna. Och jag har varit lat och inte gått på nån långpromenad på läänge. Men nu i veckan om det är fint väder ska jag promenera! That´s it!

Efter fikat följde jag med Karin en bit hem, för Nelly behövde sova en stund innan vi skulle till bvc. Hon slocknade nästan på en gång. Förstod att hon var ganska trött.

Sen gjorde vi oss iordning och gick till bvc. Nelly blev helt förskräckt när vi kom in på rummet och hon såg bvc tanten. det var nästan som om hon kom ihåg vad som hände där sist då hon fick sprutan. Hon grinade nu nästan hela tiden. Blev bra först när vi skulle träffa doktorn. Där skötte hon sig utomordentligt bra.

Längden idag var 66 cm vikt 6570 g  och huvudomfång 39,5 cm

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Kanske vi kan promenera tillsammans nästa vecka? Jag går ju själv varje dag, men så tråkigt att promenera utan sällskap..

2009-04-07 @ 16:10:38
URL: http://nilssonosback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0