Faaaan!!!!

Min dator har kraschat!!! Åhhh alla mina bilder. BORTA. *gråter*

Nu vet jag vart iaf hälften av mina skattepengar kommer gå till. En ny dator! Inte riktigt vad jag hade tänkt slösa dom på. Är glad att jag fick så mycket som  jag fick. Tillsammans fick vi jag och Jocke nästan 20 000 kr. Inte illa! Och då har jocke inte deklarerat ännu. så mer väntar :) Bra att ha lite extra till semestern i sommar + till renovering här hemma.


Inatt kände jag mig som värdens sämsta mamma, då Nelly var jätte ledsen för att hon inte fick bröstet när hon vaknade kl 12. Det blev så att jag ammade henne då. Jag kommer nog troligtvis amma henne bara på natten nu hädanefter
Natten har ändå varit ok. Hon fick i sig både gröt och välling igårkväll så hon var inte lika hungrig som hon brukar vara.

Idag är det lika fint som igår. Det blir en lite kort prommis till karen på en stund. Hon ska bjuda på lunch. så snällt så :)
Sofia och Nacy kommer förbi åxå. Trevligt trevligt...
Ska bara försöka få i Nelly lite lunch före så är hon glad och nöjd förhoppningsvis!


                                å

                                   En bestämd liten dam som håller minen

Kommentarer
Postat av: Elina

usch vad trist med datorn!

Skönt att få tillbaka enmassa pengar dock :)

2009-04-15 @ 18:01:36
URL: http://elinalundberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0