Fredags kvällen

Tillbringades med mina föräldrar. Vi åt grillad kyckling, grönsaker och klyftpotatis. jätte smaskens! Till Jocke gav vi i födelsedags present en upplevelse att få köra en Lamborghini, porsche eller en Ferrari. Han har ju alltid tjatat om dessa bilar så nu ska ha få provköra en iaf :)

Mamma min kom med ett jätte påskägg till Nelly. Ni skulle ha sett hennes min :) Hon var så fascinerad över det där ägget. 


                               ä

                                              I där låg, två bodysar, två par sockar och ett gosedjur

                               å 

                                                                                 Grillmästaren

                               ä  

                                                                                Morfar och Nelly


                              ä


           
                                        


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Tack det var en jätte trevligt hos er i Fredags och maten var jätte god..hälsa kocken..

2009-04-05 @ 12:30:22
Postat av: Magdalena

Oj jäklar, grillpremiär i solen! Nu känner jag mig helt efterbliven här i min snödriva...

2009-04-05 @ 13:00:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0