Gäsp

Nelly bestämde sig för att vakna 5 idag. Hon är riktigt mysig och sådär "rackarbusig" så vi gosar och bondar. Morgonstund har guld i mun eller vad man nu säger..

Jag gäspar och gäspar, när man väl börjat verkar man inte kunna sluta. varför gäspar man? Det man ofta hör är att det är syrebrist.

Dessutom "smittar" gäspningar. Gäspar en i rummet gör snart alla det och det är omöjligt att sluta. Jag upptäckte att det inte funkar på bebisar- Nelly gäspar inte alls. Inte ens om jag gäspar extra tydligt, för att demonstrera.


Slutsats: Man gäspar för att man är trött.

Slutsats 2: Jag är trött!

Slutsats 3: Nelly är pigg..


Kommentarer
Postat av: Sofia

Du vad tror du om onsdag för date hos Karin, Tilda och Tyra?

2009-04-09 @ 08:42:58
Postat av: lollo

ja, onsdag nästa vecka blir jätte bra. Vad trevligt!

2009-04-09 @ 09:06:55
URL: http://louisemodin.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja men det blir ju perfekt! Visst är numret du sms:ade från ditt? Jag har då sparat det som ditt.

2009-04-09 @ 12:06:55
Postat av: lollo

japp det är mitt nr. vi kan ju höras av närmare ons. Ha en jätte trevligt påsk!

2009-04-09 @ 12:20:11
URL: http://louisemodin.blogg.se/
Postat av: Sofia

Glad Påsk!

2009-04-09 @ 16:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0