Här kokas...

Det barnmat för hela slanten. Det blev köttfärs, med morötter, krossade tomater och pasta.
Det andra maträtten blev. Kött, morötter, potatis, kolrot och palsternacka.  Några burkar blev det iaf!

                             ö
                             p

Hoppas det duger till lilla fröken. Hon är ju så kräsen vad det gäller mat. Nu idag har jag bara fått i henne gröt och frukpuré. Kyckling och ris var ingen höjdare direkt. Banan som man tycker att alla barn ska gilla. Det gillar inte Nelly.
Ja, hon speciell min lilla going!


Tror jag råkade ha sönder Jockes dyra kamera. Inte systemkameran han köpte (tur var väl det!) Råkade på något sett stöta till den och ner åkte den i golvet. Klumpig som man är! Nu när jag försöker starta den så går den inte igång. Jag tror jag väntar med att berätta det tills han kommer hem.. Jag kan ju alltid skylla på Nelly :)

Nädå, jag ska vara ärlig! Jag är ändå värdens sämsta lögnare. Det är nästan pinsamt så dålig jag är. Han skulle se på mig på en gång om det var så jag försökte luras.



Ärlighet varar längst

Lögnen kommer att skada dig,
även om den tycks vara till gagn.
Sanningen kommer att gagna dig,
även om den tycks vara till skada.

Citat: Arabiskt ordspråk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0