Inga

Påskkärringar i sikte på hela dagen :(  och jag som har en massa karra att dela ut! 
jaja, jag fick göra min egen påskkärring ist. Måste nästan vara sötaste av dom alla! :)


                        p
´

Nelly hon ratade min mat idag :( Iof så vägrade hon allt idag. Vet inte vad det är med henne. Tror kanske hon har någon separationsfas nu. Jag ammar ju inte henne så mycket på dagarna längre, kanske det som känns jobbigt för henne?
Lr så är det tänder på G? Vi får se om det dyker upp någon om ett par dagar. Hade nästan varit skönt om det var så, då vet jag iaf vad felet ligger någonstans....


Kommentarer
Postat av: Lotta & Joel

Hur gammal är Nelly nu? :) Tänkte har ju boken att Växa och Upptäcka världen ( fast den är bara till ett år ) kan ju vara något språng...

2009-04-10 @ 21:15:26
Postat av: malin

men gud så söt!! klart den sötaste påskgumman=)



ja här kommer inge påskgummor heller, o jag som köpt hem godis!!

2009-04-10 @ 21:15:32
URL: http://zazzy84.blogg.se/
Postat av: Madde

Det var allt en söt liten påsk-kärring! :)

2009-04-10 @ 21:23:34
Postat av: lollo

ja hon blir 6 månader på onsdag lilla gumman. så nog kan det vara ett språng. Har åxå den boken, men det är utlånad för tillfälligt.

2009-04-11 @ 07:23:59
URL: http://louisemodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0