Sooool

                           p
                           p

Jag och Nelly sitter och myser i morgonsolen. Så varmt och härligt det har varit nu två dagar. Jag har verkligen tagit vara på alla soltimmarna.

Jag var tvungen att vara borta en stund idag, för jag ska sluta amma nu är det tänkt. Så jag åkte in till stan en sväng. Skönt att vara för sig själv en stund. Jag behövde verkligen egen tid idag. Nelly har varit ganska krävande dom senaste dagarna när jag varit ensammen.

Jag har tagit beslutet att sluta amma nu för att det känns bara  jobbigt att inte ha så mycket mjölk kvar, det räcker bara till en liten slurk, och det blir inte mitt lilla hjärtat mätt på. Hon äter ju så dåligt med mat nu åxå. Så jag tänkte att det kanske blir bättre om jag slutar tvärt. 
Nu har Jocke fått gett henne mat hela dagen idag, så hon inte kan bli frestad av mig :) ska jag försöka mata henne så funkar det inte alls. Hon blir bara ledsen min lilla plutt :(

Det är jobbigt hur som helst. Men jag tror att i längden så är det här det bästa för Nellys del.  Hon har accepterat maten hela dagen idag iaf. Och hon är mätt och nöjd nu. Så det känns jätte skönt!

Jag gruvar mig för natten nu bara. Hoppas hon tar flaskan!


På stan så köpte jag jätte coola kläder till Nelly. Så himla tuff hon blev min lilla rocker ;)

                                p

                 




Kommentarer
Postat av: Anonym

WOW vilken tuffing..va skönt för dig att du har fått haft tid för dig själv, det behöver du verkligen, ha det gott.

2009-04-14 @ 17:24:13
Postat av: jenny

det kommer säkert gå bra, det tar ju bara ett tag för dom att vänja sig att äta från flaska och att äta mat, det tar ett tag.

Det är ju så olika även från barn till barn så, en del går det snabbt för och en del tar det ett tag..



men det kommer att gå bra :)

håller tummarna :)



/jenny

2009-04-14 @ 19:38:09
URL: http://lilllarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0