Lunch och shopping

Nu har vi varit på stan. Mötte upp Charlotte på shopping sen gick vi till M&P och lunchade. Nelly fick inte hälsa på Liam eftersom hon är sjuk. Så hon fick snällt ligga kvar i vagnen. Efter lunchen gick vi och strosade i affärer. Jag köpte en ny mascara då min är helt uttorkad, en ny hårtoning (mahognybrun) och hårspännen.

Nelly fick :

                       
                  j              b




Det var riktigt trevligt idag. Synd att barnen inte kunde träffas och leka lite.. När Nelly bli frisk ska vi ta och hälsa på dom nån dag.

Ikväll har jag inga som helst planer. Kl är redan snart 4 och jag måste börja med middag snart. Det bli kyckling,ris och curry sås. Det var allt för länge sen vi åt det.
Kanske tar en prommis igen lite senare. vad vet jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0