Mammaträff

Nelly ligger och sover förmiddag. Och jag håller på att göra mig iordning för mammaträffen inne i stan. Vi ska fika på M&P. Det bli jätte trevligt! Tänkte jag skulle knalla in till stan först, men det var så ruskigt väder idag så jag tar nog bussen. Jag är så lat lat lat.

Vi blev tyvärr inte så många idag som fikar, kanske för att det är påsktider nu, och dom flesta åker väl till stugorna. Alla utom jag och Nelly då :( vi blir sittandes här hemma hela påsken. Jocke jobbar och jag har ingen lust att ta bussen till jokkmokk. Man har ju alltid med sig så mycke packning när man ska någonstans. så det känns bara bökigt.
Men vi får nog det mysigt iaf..


Nu har jag inte tid att sitta här längre!


Hej hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0