Nu är det roliga över...

Sitter här och käkar  tårtan som blev över från igår. Emma hade gjort en fantastisk god tårta måste jag säga! Tur att det blev mycket över :)

Jocke blev riktigt chockad när grabbarna grus kom in klampandes igår vid 3 tiden. Han satt fortfarande i morgon rocken och hade inte en minsta aning om vad ska försegick.  Dom drog med han till Tuna bowling. Medans lagade vi maten och dukade upp fint. Han blev riktigt överraskad att hans Syster Emma och lillen var här.
Efter 3 rätters middag så lekte vi lite lekar som jag hade satt ihop.

Frågesport.

Vem är den bästa öl drickaren?
Tre av gästerna ges som alternativ. Dessa kommer senare att tävla mot varandra i att dricka öl för att få fram det rätta svaret.


Vem har störst lungor?
Tre av gästerna ska senare blåsa upp varsin ballong så fort de kan.


Vem är hålsäkrast:
Lyckas träffa en penna i flaskan som sitter knuten i midjan.

Vem är störst i käften:
Äta mest kex och vissla

Vem är bäst med tungan:
Äta godissnöre utan att ta med händerna.

Festen varade fram till 2- 3 nån gång på natten. Några vart fulla och åkte hem lite tidigare :) Skoj hade vi iaf. Men vi saknade en på festen. Jag undrar var hon höll hus?


                                                                          Kocken, Nellys farmor

                                 ö
                              
 
Den fina dukningen som jag gjorde, mycket stolt måste jag säga att jag är :) Med tanken på att det var ett himla bök att få ihop bord och stolar så det räckte till alla.


                                  å   

                                                                             Gästerna har anlänt


                                  ä

                                  å

                                                        Jag kommer med tårtan, det blev varmt med 30 st ljus


                                 å

                                                                   dags för  jocke att blåsa ut ljusen

                                ä

                                                           Lillkusin som är glad att få vara med

                                ä


Idag är vissa lite trötta och bakis, inte jag då för jag var ju nykter. drack bara ett glas vin till maten och en öl under hela kvällen. Nån måste ju vara skötsam ju ;)

Emma och Lillkusse är kvar här till på måndag. Jätte trevligt att ha dom här. Och roligt för Nelly att ha en lekkamrat.
Sofia var hit idag och hälsade på åxå, utan Nancy :(
Roligt att se sofia så klart men det hade varit roligt att träffa Nancy och se hur stor hon har blivit.  men tyvärr så var hon sjuk, stackarn! Men det får jag förhoppningsvis göra imorgon, om det är fint väder ska vi gå på isen. 
                       


                                            Nelly och Léon sloss om leksakerna, tror Nelly vann kampen :)


                                å
                                å
            

                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0