Nu orkar jag inte längre

Ögonen går i kors. Jag måste hasa mig till sängen nu, kl bara halv 10, tidigt jag vet men vad gör man? Nelly lär väl tjorva som vanligt inatt, och vakna tidigt. Gör inte så mycket om hon vaknar tidigt imorgon. Vi får nämligen stor besök av Karin och tvillingarna Guud så kul att träffa dom igen. Så jag måste hinna städa upp här lite innan. orkar inte göra det ikväll känns det som.

Mer som händer imorgon är att Nelly ska på sin 6 månaders kontroll. Tur att jag kollade i boken ikväll, för annars hade vi nog missat det. Då ska en läkare kolla på henne. Hoppas att hon sköter sig, och gör sin mamma stolt :)

Nu ska jag krypa ner i sängen brevid min lill älskling, hon får sova med mig inatt, annars känns det så himla tomt nu när jocke inte sover där...

Sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0