så himla typiskt!

Tanken idag var att jag skulle bjuda hit Karin och flickorna på våffor. Men Nelly har hostat hela natten och morgonen så Tyra och Tilda får inte komma hit alls :( vill ju inte riskera att dom blir smittad om det är så att Nelly håller på att bli förkyld.
Vi får se om karin kommer utan tjejerna lite senare när hennes karl har kommer hem. Hoppas det, för jag är jätte sugen på våfflor! :)

Nu faller alla bitarna på plats iaf. Nelly har ätit jätte dåligt 2 dagarna nu. Det är bara välling som duger. Håller hon på att bli sjuk nu så är det ju därför. Hon känns lite varm, men har inte riktigt feber. Hon är trött och gnäller hela tiden.

Vi åker ju till sthlm nästa måndag så jag hoppas hon är frisk då! Vill ju inte flyga annars med henne. Men det är ju som sagt var ganska många dagar kvar dit. Hon hinner nog bli frisk till dess..


Termometern visar 15 grader. Nelly sover och jag ska sätta mig i solen med en glass. Glassigt värre! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det enda glädjande jag kan säga om att man har sjuka småisar är att om dom är sjuka mkt när dom är små så är dom oftast friskare när dom blir större.

Smaskens med våfflor, hoppas Karin kommer så ni får njuta av det lite grann!

2009-04-23 @ 15:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0