Shit

Jag har klipp av mig allt mitt hår! Jag blev så fruktansvärt less på det. Kunde inte göra några frisyrer alls. Det bara hängde. 



                              p


Ha ha nej då, Klippte bara upp håret till en liten tuffare frisyr. syns ju knappt att jag klipp mig :)

                              o 

                              p

Hade bara lite att göra medans ligisten låg och sov. Ohh ja, hon har varit som ett litet monster idag Nelly. Vrålar och skriker rakt ut.  Om jag inte leker med henne, så blir hon jätte arg. Hon kan inte vara ensam en sekund. vägrar äta all mat jag ger henne, även gröt. Bara amning som duger.

Jag vet, det är en period och det går över... men det är ganska jobbigt när jocke inte är hemma :(

Kommentarer
Postat av: Magdalena

GLAD PÅSK på er mina söta små ligistgullon!!! ;D Åh så sköönt att klippa håret, bort med vinterpälsen bara! Ska boka tid i Luule så snart den här evighetens långa april kan behaga vara över! Hoppas lillan blir på bättre humör snart. Du är verkligen superduktig som härdar ut den här tiden darlo! Påskkramar till er!!!

2009-04-11 @ 12:40:38
Postat av: Sofia

Vad du är modig som vågar klippa håret själv, jag vågar mig på luggen men inte nåt mer.

Du är jätteduktig som klarar dig ensam så mycket, jag beundrar dig och alla andra mammor som gör det.

2009-04-11 @ 13:12:40
Postat av: Elisabeth

Det vart ju bra, du är duktig att klippa dig själv, ha en fortsatt trevlig Påsk.

Kram.

2009-04-11 @ 15:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0