sköna fredag :)

I morse klev jag upp med Nelly kl 7. Uppe med tuppen som vanligt. Finns ingen risk att hon skulle vakna senare än 7. Kl 9 sparkade vi upp jocke åxå. Åt lite frulle, sen lånade vi joppes släp och for med lite skrot till kronan med allt skräp vi hade på altanen. Nu är det bara utemöblerna som fattas där.

Sen har jag bara donat på här hemma. Lagade köttfärstortillas till middag. Vi hamnade i matkoma efter maten, så vi däckade en stund allihopa
Nu sitter vi och äter fredags snaks.

Gav Nathalie ett uppdrag till imorgon. Får se om hon lyckas ;)


Har en fredagsfräckis på lager åxå!

Sex i mörkret..


Det var ett par som hade varit gifta i över 20 år.


Varje gång de skulle älska insisterade mannen på att de skulle ha
lampan släckt. Nåväl, efter 20 år kände kvinnan att det var löjligt. Hon funderade på hur hon skulle få honom att sluta med denna tokiga
vana.


Så en natt, när de var mitt i ett vilt, skrikande, romantisk session,
tände hon ljuset. Hon tittade ner och såg att hennes man höll i en
batterigången stimulator apparat, en vibrator!! Mjuk, underbar och
större än en riktig en.


Hon gick i taket.


"Din impotenta idiot", skrek hon åt honom. "Hur har du kunnat ljuga
för mig under alla dessa år?" "Bäst du förklarar dig själv!"


Mannen tittar henne rakt i ögonen och säger lugnt:


"Jag förklarar leksaken.. du förklarar barnen.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0