Snyggast i stan!

Är Nelly i sin nya dräkt. Men hon kunde bara ha på sig den en liten stund, för det första hon gjorde var att bajsa ner den ha ha.

                                  p
                                  k


Nu ligger hon och sover. Mätt som en gris, Först fick hon gröt vid 6 sen gav jag henne välling kl halv 8. Första gången hon fick smaka välling. Först som vanligt skulle hon inte ta flaskan. Men då fick jag lära mig ett knep att doppa flasknappen i frukt puré och sen försköka ge. Satte henne dessutom i matstolen.
Och gissa vem som slurka i sig nästan hela flaskan?Jo visst!
Hon är allt lite svår flörtat den här lilla damen :) Nu hoppas jag att hon sover gott inatt!

Det hörs små konstiga ljud här i huset. Knäpper som i väggarna. Jocke sa att han trodde vi hade råttor som springer omkring. Usch fy! blev livrädd varje gång jag hör dom ljuden. Vill inte ha några objudna gäster här! Hoppas han sa så bara för att skrämmas... Jag får intala mig själv att det bara är rören som låter.





Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Ja man får verkligen hoppas att det är bara rören som låter, du vet ju hur rädd jag är för Råttor..

2009-04-10 @ 11:38:42
Postat av: Sofia

Nu har Nancy också en sån där dress!

2009-04-12 @ 17:55:56
Postat av: lollo

då är dom två som är snyggast i stan :)

2009-04-14 @ 17:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0