stackars liten...

Lilla hjärtat är snorigare än nånsin. Tredje dagen lr något sånt nu. Lite febrig av och till. Hon är rosslig och hostar. Orkar inte leka utan bara äter välling och sover i princip. Jag tycker så otroligt synd om henne. Har bäddat ner henne i min säng med massa massa kuddar. Hon är behov av mycket närhet just nu. Så hon har sovit med mig nu flera nätter. 

Jag hoppas att det vänder nu snart. Det är inte roligt alls att vara inne hela dagarna. Jag blir så otroligt trött och rastlös av det. Som det ser ut nu så vill jag inte åka till sthlm nästa vecka. Hinner hon inte blir frisk vette tusan om jag inte av bokar resan alltså. Man flyger ju inte med ett sjukt barn. Det hoppas jag alla förstår som har sett fram emot att vi kommer ner och hälsar på.

Ikväll kommer jocke hem iaf, och det blir skönt för just nu är det ganska tungt att vara ensam hemma. Man känner sig så låst och jag vill helst inte ens gå till affären med henne om hon har feber. Iof så är det kanske inte så farligt nu när det inte är så kallt ute men ändå.

Känner mig så ortroligt seg just nu. Sängen nästa!





Kommentarer
Postat av: Sofia

Nog tror jag att du kan gå en vända till affären, lite friskluft kan vara bra tror jag. Det är ju inte långt direkt. Klä inte på henne för mkt bara, men inte så att hon blir kall heller.



Hon hinner säkert krya på sig tills ni ska åka, vi håller tummarna för det!



Kram på er!

2009-04-27 @ 08:46:46
Postat av: malin

det är så jobbigt då dom små e sjuka!!

men då liam var liten o jättesnorig så fick jag ett bra tips..inför natten.



slå på duschen på det HETASTE vattnet o kranen i badrummet alla dörrar ska vara stängda o inga fönster öppna.

slå på allt och låt det spola ett tag så att det kommer massa ånga inne i rummet, som en ångbastu!! sen smiter ni in där du o nelly och badar (nu inte i det hetaste vattnent) men ni är ju inne i ångan o det i sin tur hjälper henne att öppna upp luftvägarna o lösa upp snoret som sitter långt inne.. detta knep gjorde jag på liam o tame tusan så bra det blev!! han kunde andas igen..

krya på er!!

2009-04-27 @ 09:05:37
URL: http://zazzy84.blogg.se/
Postat av: Elina

Tråkigt när lilltjejen är sjuk.. Krya på er!!

2009-04-27 @ 21:37:08
URL: http://elinalundberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0