Storheden

Nu har vi varit och storhandlat för hela veckan. Det blev mycket mat, så nu ska vi väl klara oss ett tag.
Ikväll blir det pasta carbonara

pasta
bacon
gul lök
vi har även tillsatt champinjoner och paprika
grädde
riven permesanost
ägg


Vi firar även Nelly som fyller halvåret idag, dock inte med tårta då både jag och jocke bantar :) Inga bullar på några veckor nu. peppar peppar..
Iaf inte för Jockes del. Han blev ju skengravid med mig, jag har ju lyckats tappat alla mina kilon men det har inte han :) Dom har slagit vad grabbarna vem som har gått ner mest till månad aug. Det blir spännande att se vem som vinner. Känner jag grabbarna rätt så kan det bli svårt att stå emot ölen till sommaren ha ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0