sovar dag!

Inatt vaknade Nelly bara en endaste gång på hela natten. Då fick hon komma och sova brevid mig. Sen vaknade hon kl 5 för att äta. Hela 6 timmar klarade hon sig från att äta. Vilken drömnatt! Skönt att känna sig ut vilad!

Trots att hon har sovit så bra inatt  så har hon haft en riktig sovdag idag. Vi gick på en liten prommis efter lunchen för jag behövde köpa mer välling på affären. Då sov hon 2 timmar. Sen frågade karin om vi inte skulle följa med en sväng till med henne, Tyra och Tilda. Vilket vi så klart gjorde. Det är ju så underbart härligt väder idag så vem vill sitta inne? Nelly somnade igen i vagnen och sov hela vägen, dessutom stannade jag  hos karin en stund innan vi traskade hemåt. Kom hem och hon sov fortfarande. Och kan ni gissa vem som somande som en klubbad säl efter middagen? Jajamen.. Få se nu hur länge hon är uppe ikväll..

Ikväll är det efterlyst om kvinnan som försvann här i luleå. Dom gav tidigare upp sökandet för att dom inte misstänkte något brott. Men nu har folk sett henne här vid ormberget. Så hon lever ju. Men hon har inte hört av sig till familjen nånting sen hon försvann. Låter väldigt mystiskt. Kanske man har sett henne, men inte tänkt på det.
Så det måste jag se! 



                                 p







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0