Tisdagen

Vaknade kl 8, vilket är väldigt ovanligt att Nelly låter en få sova så länge. Dock har hon tjorvat halva natten, fick en flaska kl 4 och somnade om. Inte kul att heta Nelly nu. Förkyld samtidigt som jag tror att det är tandsprickning på gång. Fast jag är inte helt hundra på det. Men jag hade inte blivit förvånad om det dyker upp nån i veckan om jag säger så!

Idag har hon varit duktig och ätit lite mer över det vanliga. Det är ju ett gott tecken på att hon håller på att bli frisk iaf. peppar peppar..
Nånting som är väldigt populärt just nu är turkisk yoghurt. Hon bara gapar efter mer och mer.. Det är ju lite fetare åxå. Dessutom tillsätter jag extra en tesked rapsolja i maten och vällingen. så nu är det tänkt att hon ska bli rund och go :)

Idag har jag städat och tvättat.. Varit på affären och handlat wienerbröd till fikat då Nellys farmor och farfar varit här.
Skulle ut på stan idag men jag skjuter upp det till imorgon ist. Då ska jag träffa Lotta och Liam. Vi ska göra stan och fika. Får se om Nelly är frisk nog att få följa med, annars får hon stanna hemma med pappsen.


                                                          Kommer Nelly bli en datanörd? 

                     i


                      

Jag i uppsatt hår. vilket aldrig händer! Känner mig så ovan att ha det så. Sen så är jag urkass på att göra frisyrer. Så det blir mest att jag bara har det hängande och slängande.. Inte så fint kanske!

Är lite smått rastlös. Tror jag tar en promenad!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men avd härligt att hon ätit lite bättre. Kör hårt med turkiska yoghurten om hon gillar den!

2009-04-28 @ 18:27:00
Postat av: Nath

:)



Nu jävlar är det färdigmålat i hennes rum, måste bara försöka få någon ordning där inne idag!



Grilla och vin lät ju inte helt fel BORTSETT från vinet såklart ;)

Mår Nelly nä bättre?

2009-04-29 @ 10:30:34
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0