Torsdag

Blev så inspirerad av Sofia som är så hurtig. så när jag klev upp i morse satte jag på mig mina träningsskor och träningskläder och for ut och sprang. Härligt var det, och alldeles lagomt varmt ute. kände mig dock som en otränad elefant när jag sprang. Det var tungt, man har ju ingen kondis alls. Men det ska till att tränas upp nu!

Mot lunch åkte vi in till stan. Träffade på karin, fikade på M&P, handlade sommar hattar+ en keps till Nelly. Skulle köpa ett par nike skor som jag hittade tidigare i veckan. Men nu när jag såg dom var dom inte lika snygga. Inte snygga nog att köpa för 1000 kr. Så det blev inga :(

Men det blev en ny dator iaf, en stationär dator. ( eftersom min gått sönder) Den blir bara att ha i gästrummet. som ska senare inredas till ett kontor är det tänkt.

Vad händer ikväll då? mja, om jag känner mig motiverad så blir det en kvällspromenad efter middagen. Känns så trist att bara sitta inne när det är soligt ute.

Nelly ska sova en stund nu men jag hör i baby barnvakten att Jocke håller på att busa med henne där uppe, hon bara kiknar av skratt. Blir ju nyfiken och måste gå upp å kika vad som är så roligt :)


Kommentarer
Postat av: Madde

Härligt med friska tag..! :) Är du hemma nästa helg..? i sånna fall kommer jag, jenny och oskar och hälsar på :)

2009-04-17 @ 07:12:54
Postat av: lollo

jaaa jag är hemma då!!:)

2009-04-17 @ 07:14:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0