Torsdag

Blev riktigt förvånad över vad klockan var när jag vaknade i morse Halv 9! Och Nelly sov fortfarande. Helt ortroligt. medans hon sov smög jag mig  in i duschen och gjorde mig klar. Sen tog jag Nelly och gick till karin på lulesundet. Första gången jag träffade henne och hennes stolstrålar Tyra och Tilda. Tvillingarna är bara nån vecka yngre än Nelly.  Så det är ju jätte kul att dom är så jämngamla
Hon bjöd på fika och det var jätte trevligt. kunde inte vara där så länge då tjejerna skulle på bvc och ta spruta. Hoppas det går bra för dom!

Nelly somnade så fort jag la henne i vagnen. och hon sover än! Medans har jag passat på att städa upp här hemma. Vi får ju besök imorgon av mina föräldrar. Det blir trevligt, då ska vi äta middag här hemma och ge våran present till Jocke. Åhh hoppas han nu blir glad över den nu. Men det tror jag, det blir nog en upplevelse han inte glömmer. Vill inte avslöja något än ;)


Har bara tagit en lite paus i städandet, har övervåningen ogjord än så länge. jag ska bara äta lite sen ska jag ta itu med det med.


Hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Visst vet du att Nancy är tremänning med Tyra och Tilda? Visst är dom söta pigorna!

2009-04-02 @ 15:54:25
Postat av: lollo

javisst :) dom var jätte söta! Hon gör ett bra jobb med två barn..

2009-04-02 @ 16:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0