Från en annan synvinkel

Ibland måste man prova saker för att veta om de är bra. Nelly låg till exempel under ett babygym och var sur och uttråkad. När jag lade mig bredvid såg jag varför- varenda leksak var vinklad så den såg rolig ut från föräldrahöjd- låg man under såg man bara botten på dem! Inte undra på att det blev tråkigt...

Nelly sover nu här i soffan brevid mig. Och klockan närmar sig 18.00. Hon borde egentligen inte sova just nu, då riskerar det att bli en väldigt, väldigt tidig morgon imorgon. Det skiter jag i. Väck inte det barn som sover!

Hon vaknar förhoppningsvis på en liten stund, då ger jag henne lite gröt och sen badar jag  henne.

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Va kul :). Har din sambo en bror som heter Lars? Började fundera eftersom ni hade 30-års kalas och min svägerska skulle på 30 års kalas hos sin killes bror samma kväll :P

2009-04-07 @ 20:20:14
URL: http://nilssonosback.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Ja, det hade ju kunnat vara så.



Jajjemän, på torsdag åker vi iväg till Kronogård. Ska bli så skönt att komma iväg lite :). Vad ska ni göra under påsken?

2009-04-07 @ 20:25:32
URL: http://nilssonosback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0