Besviken

Jag tror jag talar för varenda norrlänning när jag säger att jag är besviken på årets påskväder! Nedre delar av landet har nästan haft sommar väder. Verkligen Orettvist! Det får mig bara att längta tills vi åker ner till sthlm i början på maj. Fick ett mns av Emma, hon skickade en riktig sommar bild därifrån. Vi får hoppas att vi har tur med vädret  en hel vecka när vi är nere.

Nelly hon fortsätter att trotsa, och matvägrar. Hon är en riktig bestämd liten tjej, som vet vad hon vill. Det går inte att lura henne heller. 
Det är så roligt, man kan redan nu märka av hennes personlighet ganska väl. Hon är envis, högljud, supercharmig, gåpåig, stark integritet, självständig, viljestark och alldeles alldeles underbar :)

Jag tror det är ganska svårt att börja "korrigera" beteende redan nu. Men om det fortsätter i samma anda är det bara att rusta sig med ett oerhört tålamod, jättemycket kärlek och tydliga gränser (lättare sagt en gjort )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0