Vad är det här?

Det är kallt och det snöar. Alla vårkänslorna bara försvann. Dom säger ju att den nya snön ska ta bort den gamla. Men jag börjar tvivla på det.

Jag och Emma var ju så duktiga i helgen och skottar fram altanen här på baksidan. För att kunna njuta av vårsolen. Men jag ser ingen skymt av någon sol här inte :(
Jag kollade in smhi vad det skulle bli för väder i helgen, och dom lovar då sol och upp till 10 grader varmt. Så vi får väl se.

Idag är det en sån där dag som jag inte har något planerat på hela dagen. Det känns bara skönt. Det har varit nånting varje dag dom senaste dagarna. Nu idag ska jag bara vara hemma och njuta, som högst kan jag gå till affären.
Tvätten står ganska högt upp på listan åxå!

Kommentarer
Postat av: Lotta & Joel

Vi får hoppas på soool i helgen ;) GLAD PÅSK!!

2009-04-09 @ 12:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0