värme

Nu är det inte mycket snö kvar på tomten lr runtomkring. Små fjuttiga snöhögar finns kvar. Nu ser det så där skitit och tråkigt ut ute innan allt slår ut och det börjar blomstra. Bara därför köpte jag hem lite tulpaner igår. 


                              j

Imorse klev vi upp kl halv 9. Jag tror att Nelly har börjat se härligheten med att sova på morgonen. Men jag tycker man känner sig mycket segare när man fått sova längre än när man kliver upp kl 6. Konstigt men så är det. Jag ska nog inte klaga.

Nelly har varit uppe knappt en halvtimme, och nu sover hon igen. Ja, vad ska man säga...
Jag själv ska hoppa i duschen nu och göra mig klar för stan.


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Fräscha tulipaner!

2009-04-29 @ 15:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0