Dött...

Här inne har det varit dött ett bra tag nu. Men det får bli ändring på det nu :)
Min energi har gått till annat än att just bloggat. Har varit döds trött i flera veckor nu, jag har sovit middag nästan varje dag plus att jag gått och lagt mig vid 10 tiden varje kväll. Men nu börjar jag bli allt piggare.
Som dom flesta redan vet vid det här laget så är jag gravid i vecka 14. Kan tyckas att det är för tidigt med barn 2. Men jag känner tvärtom. Funderar på att bara ha 2 barn och nu när det blir så tätt i mellan så har dom alltid varandra att leka med.  
Det kommer bli tufft i början, jag vet! Men jag tror att jag klarar av det, jag är en mamma av stål ha ha..

Annars då? jo nu är det snart jul och jul känslan har inte riktigt funnits där. Men idag fick vi lite vitt på backen. Håller tummarna på att det ligger kvar till efter jul.
Jag har bakat på här hemma förra veckan med lite lussebullar och idag gjorde jag bröd.

Nu är det hjältegalan på tv4, ska göra mig lite varmchoklad och smörgås. 





                       c

                             Lillstrumpan som ska snart om några månader bli storasyster!

Go kväll mina vänner!



Kommentarer
Postat av: Ida Larsson

Men GRATTIS! Min dator har varit på rep så jag har inte varit in på din blogg. Va roligt att jag föreslog vin på annandagen ;-) haha... Va roligt med tillökning, hoppas du mår bra. Kram

2009-12-18 @ 12:24:22
URL: http://idamarialarsson.wordpress.com
Postat av: carro

Men GRATTIS där :) Jag hade ingen aning om att ni ska ha barn igen! Å vad roligt :) Kram på er allihopa <3

2009-12-18 @ 16:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0