bara gnäll och gnäll

jahapp då var det snart  läggdags. Den här dagen har bara susat förbi. Har inte hunnit baka som jag skulle göra. Åkte ist hem till Gus och Nathalie och var där hela kvällen , roligare det :) Men en som var mindre glad var Nelly! surpuppan grät mest hela tiden vi var där. Tror hon var trött och hade kanske lite ont i magen :(
Det är sällan hon är glad och på bra humör på kvällarna nu mera. Bara mest en massa gnäll! Tur att hon är så underbar min lilla tjej :)

Imorgon får vi besök av stockholmare, dom kommer med ett tidigt flyg så det blir att stiga upp kl 8. Sen ska jag hinna göra det jag inte gjorde ikväll. Så vi kommer väl iväg till Jokkmokk vid 2-3 tiden imorgon. Det blir bra det!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Det är nog rätt vanligt att barn i den åldern blir lite gnälliga. Nelly har börjat förtså att hon kan ställa krav och hur gör man det, jo man gnäller!

2009-02-05 @ 09:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0