Hemma!!

Nu är man hemma igen i storstan. Det känns skönt att komma hem till cilivisationen :) Vi har varit och ränt på storheden halva dan idag. Jag fick äntligen hämta ut min telefon!  Så nu ligger den på laddning. Väldigt fin!

Nelly fick en ny overall av mormor. Det var behövligt.

o

Hon fick inviga den nu när vi gick till Porsön, skulle dit och hämta ut ett HM paket. Bara kläder till Nelly så klart ha ha.
När vi ändå var i trakterna så gick vi förbi en sväng hos Madde.
Blev så chockad när hennes hund kom och öppnade dörren för oss, Den är så fin, ser ut som en isbjörn :)



Tänkte jag skulle vara så snäll och lägga ut lite bilder på när vi var i jmk i veckan!

Farmor och Nelly

l


Farfar och Nelly

o


Morfar och Nelly

o


Ronja och Nelly

o


Som vanligt så är det Nelly som får stå i rampljuset ha ha.. Men kan man rå för att man är så söt :)



ok nån bild på mig då!

lo

Ursäkta den dåliga kvaliteten på bilderna. Har annvänt mig av min gamla kamera när ja var i jmk



Nu  måste jag gå igenom posthögen som ligger här och blänger på mig.. ingen liten hög heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0