köp stopp!

Nu har vi varit och gjort stan för den här månaden! Det här vara några av inköpen.

Byxa och body

ö

En pyjamas

k

Det var 30% rea på lindex idag så jag hade tur, det blev inte så dyrt då. Inte för att det bebiskläder kostar så mycket men jag sparade lite slantar iaf!

Hittade den här på HM till mig själv.  Tänkte jag skulle chocka med en röd /rosa tunika. Köper annars bara kläder i tråkiga färger som svart, grått och vitt.

l


Jag och Madde tog en fika på Åhlens, det blev en kaffe latte med en semla :) Kände mig som en lite gris när jag åt den där, när Madde var duktig och drack bara en svart kopp kaffe. Lite slisk måste man ju äta ha ha
Jo, jag stötte även på Sofia med familj när vi var påväg hem. 
Tycker dom borde avskaffa dom gamla bussarna med trappsteg, fick åka med en sån till och från stan idag. Jag säger bara, tur att det finns vänliga människor som hjälper en!

Madde kommer hit och äter ostbricka med mig ikväll, vi har hyrt filmer åxå vi ska se, två st komedier.
Så nu måste jag fram med dammsugaren, och städa undan lite!

Hittade Nelly såhär för en liten stund sen, hon har tagit sig från babygymmet ut på det hala golvet.

l

l

Kommentarer
Postat av: Elina

Hehe vilken busetjej :)

2009-02-27 @ 15:44:04
URL: http://elinalundberg.blogspot.com
Postat av: Sofia

Ojoj, hon ser nästan lite förvånad ut där på golvet!

2009-02-27 @ 19:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0