lathund!

Är vad jag är! ja, sjukt lat! Var aldrig till Helex idag. Utan jag somnade när jag skulle få Nelly att somna om en stund på morgonen. Hon har en tendens nu att inte kunna somna om jag inte ligger nära brevid henne, och hon måste hålla sin hand över mitt ansikte, annars somnar hon bara inte.  Så klart så blev jag trött åxå så jag missade tiden :(  jaja d var väl nu inte hela världen! Det är säkert ändå sviin dyrt att träna där som alla andra ställen här i luleå. Med dom pengarna man får ut när man är mamma ledig så har man du inte råd att lägga ut 2-3 tusen kronor på ett gymkort! Jag får väl ha egna aerobicspass här hemma ist ha ha..

Har varit lite duktig idag iaf. Jag mixade ihop lite egna smakisar till Nelly och fryste in. Det blev potatis med morot och ärter.. ingen lyxmat direkt :) Sen köpte nån gröt med smakerna banan och persiska, som jag ska pröva ge lite smått på kvällarna. Se vad hon tycker om det. Det låter ju gott iaf!

Har gett mig in i auktionens värld. Nelly behöver ju snart en gå stol så jag hittade en jätte fin på Tradera, i gott skick.
Gav ett bud på den, och jag har fortfarande högsta budet! Så nu håller vi tummarna :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Tror att billigaste ställena att träna på är Nautilus 3200 kr per år. Jag tränar på stil, det finns större utbud där, och kostar 3995 per år om man betalar allt på en gång, annars kan det dras på autogiro 339 kr per månad. Ganska dyrt men jag tycker att det är värt det.

2009-02-16 @ 20:50:52
Postat av: lollo

Det är tok för dyrt!!

2009-02-16 @ 22:14:14
Postat av: Emma

Har hittat ett "gym" i Tullinge där man tränar hur mycket man vill för 550 kr termin. De kör dock bara pass, men yoga och pilates fyra dagar i veckan :) Mycket glad e jag ..

2009-02-19 @ 20:30:39
Postat av: lollo

tror väl jag de :) det var ju jätte billigt.

2009-02-20 @ 10:21:04
URL: http://louisemodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0