Nelly helt däckad!

l

Lika så jag!

Det resulterar att hon vaknar tidigt imorgon, om hon redan sover nu. Hon är väl helt slut efter allt allt idag. Föstår väl jag det, som vild och uppspelt som hon var hos Ingela. Tror hon hade ganska roligt där. Många söta pojkar att titta på om inte annat  ;) man får se upp redan nu ha ha
Tror det blir en tidigt kväll för min del åxå. Har jag tur får jag sova några timmar inatt. Hon är inne in nån tillväxtperiod nu och äter varannan timme, dag som natt. det brukar bara hålla i sig ett par dagar, så det kan man stå ut med.


Kommentarer
Postat av: LinnSofia

åh vad söt hon är:) ta hand om er/linn

2009-02-24 @ 09:09:02
URL: http://linnsofiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0