oboy!

Nelly har inte gjort annat än ätit inatt. Nästan varannan timme.och ändå vill hon stiga upp så tidigt som kl halv 8 :(
Man har inte riktig samma energi som henne. lite kaffe sen piggnar man till. Det är bäst det för jag har lite saker att göra.
Ibland vill jag att ALLT runt omkring mig ska vara perfekt och i fas osv.. annars kan jag inte komma till ro. då stressar jag upp mig över småsaker, funderar hela tiden på vad som måste göras o ALLT blir överväldigande. sen poff helt plötsligt släpper jag det där, o bara är.. gör det som känns viktigast, allt blir inte till MÅSTEN som hänger över mig.. utan jag kan släppa saker o ting ur mitt sikte.

Men just nu. är det 100 % känner jag, att vårat kök snart måste bli klart. Inte så mycket kvar att göra. Bara lite små fix som lister. och nån till hylla ska upp. Men ändå, det ligger där i bakhuvudet och måste göras. det tar ju ändå bara en dag att trolla upp dom där listorna på plats.  Sen har vi tusen andra projekt att ta itu med när det är klart. Tvättstugan ska kaklas om, som den ser ut nu vill jag inte ha det. Det ser för risigt ut på väggarna. Nellys rum ska tapetseras så småningom, klädkammaren ska göras om till en flashig garderob, med kläd och skor hyllor. sist men inte minst vill jag få min önskan igenom, att vi tar bort bastun och sätter dit ett bubbelbadkar :)
Så det är en hel del!


blabla nu blev det mycket strunt!
varför har man en blogg egentligen, för att skriva all möjlig skit som egentligen inte är så intressant?  ja antagligen, för inte lär man väl bli rik på sina not intressanta inlägg..

Idag ska vi iaf åka och bada. Hoppas jag. Allt hänger ju på om J vill och kan. Skönt att man inte behöver ha någon tid att passa, att man bara kan åka dit när man vill. Men det kan ju hända att det är för mycket folk där och det bli alldeles för mycket för Nelly som inte är van. Men vi ska iaf  åka dit och se!


That´s it





Kommentarer
Postat av: Magdalena

Du har en blogg för att jag (och en massa andra) ska ha något intressant att läsa på dagarna såklart!!! :) Så jäkla trist om du inte skulle blogga, då skulle jag ju inte ha nån aning om vad ni gjorde, inte få se söta bilder på Nelly och inte höra vad du är irriterad på just idag, hahaha! :D Så fortsätt blogga för guds skull!

2009-02-22 @ 09:56:49
URL: http://trollhestar.blogspot.com
Postat av: lollo

jag får försöka komma med lite positivare inlägg ha ha

2009-02-22 @ 10:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0