ONS

Nelly har sovit i sin säng hela natten. lr ja kl 6 i morse fick hon komma och sova hos oss.  Det blev inga sura miner igårkväll. Hon fick bada och sen lite gröt.  Sen var allt bra, och hon var nöjd med det. 

Tanken var att jag skulle på mammaträff idag. Men då har ja ju tid hos barnmorskan kl 10.30.  Skulle ju iof kunna komma senare, men det kan nog bli för stressigt :( Hoppas det kommer fler tåg!  ska bli kul att se idag hur mycket lillan väger. Tycker hon blivit tung!

Nu ska jag äta lite frukost. Turkisk Yoghurt med honung. Något som jag provade igår. Det var gott!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Namnam, som i Grekland! Åt oxå för mkt godis igår, nu ska jag banne mej inte äta godis på flera veckor!

2009-02-18 @ 09:13:16
URL: http://trollhestar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0