Pustar ut!

Nu kan jag äntligen pusta ut, vi kom hem ikväll till luleå kl 22.00. Det blev ganska sent med dopet. och vi var tvungna att hålla en ganska låg hastighet hem pga av all snörök längs vägen. Vi har legat mellan 50 och 100 km/h hela vägen.

Helgen i Jokkmokk har sett ut ungefär såhär:

Torsdagen, anlände vi till jokkmokk. Vi tillbringade halva kvällen hos min mor och far. Åt lite köttsoppa med klimp, Ett måste under markanden :) Sen gick J ut på galej, och jag och Nelly hade bara en mysig hemmakväll. Såg filmen "När mörkret faller" En mycket bra men hemsk film!

Fredagen, gick vi en sväng på marknaden, det var inte så kallt ute så det gick bra att ta ut Nelly den dagen. Många som ville stanna och kika på min sötnos :) På kvällen sen kom Emma, Andres och Leon. Äntligen fick vi träffa denna otroligt gulliga kille!!  Han var lite lugnare än Nelly kan jag säga ;)

Lördagen, fick vi nyckeln till PRO lokalen där efterfikat skulle hålla hus. Passade då på att duka allt klart, det var så skönt att få det gjort!

Söndagen, dopdagen! En ganska så stressigt dag mentalt för mig.. har oroat mig för dopet, i flera dagar! Vet ej varför? men jag är sån att jag vill ha allt planerat, och att  allt ska vara klart i god tid är mycket viktigt för mig..
Slutresultatet blev iaf jätte lyckat. Så jag gruvade mig helt i onödan :) Fick mycket hjälp av Nellys mor och far föräldar, Även Emma och Andres stannade kvar och hjälpte till att städa undan, tack för det! 

Lägger ut lite bilder från dopet.


kyrkan

k


J får hälla upp vattnet :)

b

Här får Nelly vatten över huvudet

b

Nellys tårta!!

ö


Paketöppningen. Måste påpeka att det var mycket pinsamt att stå där och öppna alla paketen själv.. J vägrade att hjälpa till :(

ö

oj, så otroligt fina doppresenter hon fick :)


En slutbild på far och dotter! farmor fick vara med på ett litet hörn åxå ha ha

n

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Magnus vägrade också öppna paket så jag gav han värdelsn ondblock och sa "ge ungen till ngn och hjälp till!" haha, hade tagit hela dagen om jag skulle läsa och öppna alla själv ju!

2009-02-10 @ 11:52:20
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0