shopalcoholic

Jag har varit på stan idag och handlat, skulle bara köpa lite grejer som jag tänkte ha på dopet. Men jag hittade bara en massa fina kläder till mig själv :) inte ofta det händer att jag unnar mig nånting. Brukar för det mesta inte hitta något jag vill ha. Köpte iaf två linnen, en topp, kofta, skor och smycken. hade en rabattcheck på lindex så jag köpte lite kläder till Nelly åxå :) Lyckades handla så mycket att jag glömde bort hur mycket jag hade på kontot egentligen,  (har det mesta på sparkontot  men jag kan inte det kontonr utan till, så jag kunde inte ringa och föra över) när jag skulle ta ut pengar till bussen hem så stod det medges ej! hade lyckades shoppa upp 1800 kr. Ringde J för att han skulle komma och hämta mig för att jag hade så mycket påsar men han svarade inte :(  Så d var bara att knalla hem med allt.  vad både hungrig och hade ont i både nacke och rygg. Kan ju säga att jag inte var på så bra humör när jag kom hem. stackars J fick en rejäl utskällning...

Har lovatatt jag skulle tillaga en Janssons Frestelse till middag, men jag blir nog soffliggande ikväll, orkar inte röra en fena!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Men stackare! Liten tröst i alla fall att du hade en massa fina saker att komma hem med :)

2009-02-03 @ 17:18:18
URL: http://trollhestar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0