Måndag, ny vecka

vaknade nyss från våran power nap. Jag är helt slut i huvudet Jag, Nelly och J somnade till i soffan. Vi  fick inte så många timmars sömn inatt någon av oss.  Och vi har haft håll i gång hela dagen från kl 7 i morse! Så inte konstigt att vi tuppade av ett stund :)
Åkte iväg på mamma träff hos Ingela i Alvik idag. Vi skulle träffas där vid halv 11.  Så vi åkte ut i snöstormen. Fy fasen vad det har snöat idag! Man tar sig inte fram någonstans. Hos Ingela bjöds det på en massa godsaker, bla hemlagde semlor, som jag tyvärr inte hann smaka på :( en viss dam höll mig upptagen hela tiden :)   Det var en som hade med sig en liten liten bebis bara nån vecka gammal. Så söt han var! Nelly, hon är minsann ingen bebis längre! kan knappt  minnas att hon varit så där liten. Hon skulle ha allas uppmärksamhet där, hon ylade på och surrade på i ett ha ha.
Vi var där ett par timmar. Det var mycket trevligt! Ska försöka ta oss iväg på fler träffar nån gång!

Nu har J åkt till jobbet och man är ensam en vecka igen :( Jag hoppas snart det slutar snöa!  Annars blir vi kanske insnöade här hemma hela veckan,  Vem vet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0