Trötter

Ja det är vad jag är idag!! har bara sovit några få timmar i natt. Nelly låg vaken med mig ganska länge. sen har hon ätit flera gånger inatt.. tror det var rekord.

åh fy så hemskt! dom visar på nyheterna idag bilder från kalla fakta igår som handlade om dunfarmare. Det var så obehaglit att jag inte kunde se det avsnittet igår, jag är alldeles för känslig mot sånt.  Levande vettskrämda fåglar plockades på sina fjädrar. Det är ju som att slita håret från en människa.
Undrar hur mycket försäljningen av dunprodukter kommer att minska under de närmaste veckorna. Hoppas det är så mycket så det svider ordentligt!


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Säkert inte så mycket, jag ska ju köpa nya kuddar snart hehe ;) nä men köper man från ikea är det nog lugnt, det står ju att dunet bara kommer från döda djur. Men vidrigt att folk är så störda att de kan göra något sånt!!!

2009-02-02 @ 09:46:11
URL: http://trollhestar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0