Utkast: Hemma igen ...

Hemma igen efter en lång promenad runt malmudden. Ångrade halvvägs att jag gick så långt idag då det började svida i magen. Jag får ju skylla mig själv som går ut på tom mage.  bara en ynka macka kl 7 imorse, Ja då gick jag och Nelly upp! Fick migrän i morse, och den bästa medicinen för mig då är en iprem och sen gå ut. Sover jag så blir jag bara seg resten av dagen.  Hela vägen hem från promenaden så suktade jag efter en hårdbröd macka med kallröktlax på. Lite fortare gick det hem då ha ha. 


Mor min frågade mig igår om hon fick komma hit på lördag och spendera lite tid med sitt barnbarn, Vadå får!? det är väl bara att komma! :)
ingen blir gladare än jag att få lite hjälp..
Nelly har blivit  lite mer krävande nu, tidigare kunde hon ligga själv på en filt lr i babygymmet, när man städade. Men nu blir hon lätt uttråkad och vill gärna att man sitter och leker lr bär på henne.  Hon vill mer än vad hon kan göra, och blir då jätte frustrerad.  Hinner inte med så mycket här hemma nu när J är och jobbar, så då är det alltid bra om man har nån här och hjälper en!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0