Fredag

Höll på att skriva ett skryt inlägg igår ikväll om hur duktig Nelly är som har somnat i sin egen säng helt utan några problem. Då hon vaknade mitt i inlägget och bara skrek och ville inte alls ligga där. hon blev så glad när jag kom in och tog upp henne. så jag kunde inte låta bli att låta henne sova brevid mig resten av natten. det är ju så mysigt! vill att hon sover där jämt! Iaf när J i inte är hemma. Annars blir det så trångt och varmt och jag är rädda att jag klämmer henne nu när hon blivit så rörlig.
Har vi nu kämpat i flera nätter att hon ska sova själv kan jag ju inte förstöra det vi har byggt upp.  Det blir ju att jag ger dubbla budskap.

Idag är det fredag iaf, har bara planerat än så länge att vi ska åka in till stan, där ska vi möta upp Madde. har inget speciellt jag ska handla men alltid hittar man nått skrot. Skulle faktiskt behöva köpa bodysar till Nelly i st 68, ja, hon växer fort!


Mitt lilla barn..

l




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0