klen

I morse vaknade Nelly kl halv 6. hon var då jätte hungrig. sen hade hon svårt att somna om. Hon fick sprattla på en stund, sen somnade hon om. Tur var väl det för jag var knappast kapabel att stiga upp då. Jag hade sån huvudvärk hela gårdagen, så jag behövde så mycket sömn som jag kunde få. J klev upp med henne vid 9 så jag fick sova vidare.
Efter någon timmes vila på morgonen så klev jag åxå upp, men var fortfarande trött. Har inte haft nån energi alls för att göra nånting idag.  Är helt förslöad och klen, och det känns nästan som om jag har nån infektion i kroppen. Har smällt i mig en mängder  av vitaminer idag, sallad och frukter, så jag förhoppningsvis känner jag mig lite piggare imorgon!
Har planerat att åka in till stan då tänkte jag, om det nu inte är svin kallt vill säga!

Nu ska jag vila lite till, dricka lite te, äta Nutella och gosa med mina älsklingar.
Sen blir det nya tag imorgon!


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Hoppas du känner dig bättre söto! Var oxå helt slapp igår. Kan ju säkert vara nån bacill som härjar i kroppen.

2009-02-20 @ 08:38:07
URL: http://trollhestar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0