Onsdagen

Jäkla alarmklockan ringde kl 5.30 imorse, J hade glömt stänga av den!!!!! Nelly vaknade då förstås och ville inte somna om på bra länge.. Hon låg och surrade på en timma ungefär, sen somnade vi om till 9.30.

Ska idag åka ut på storheden och inhandla det sista till dopet. Ska försöka få tag på lite dukar och ljus. kaffet är ju lite billigare att köpa här i Luleå åxå.  Ska försöka att budget handla :)

Jag har fullt upp, ska hinna baka, städa och tvätta. Så det inte blir så stressigt imorgon om vi ska åka till Jokkmokk , J var lite sugen på att gå ut. Så man får väl offra sig :)  Själv ska jag bara ta det lugnt hela helgen. Fast lite sugen blir jag nu när jag köpt nya kläder :)

Här är skorna jag inhandlade igår, blev mycket nöjd! Dom var dessutom på halva priset :)

l


Även koftan och linnet är åxå nytt.. Det är så typiskt att jag alltid ska blunda på bild :)

l

Nelly och morsan :)

k


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Ja, men det lär ta 100 år att få upp tapeter i Novas rum om jag känner min karl rätt :P haha, Kul att ni tittar förbi ikväll!

2009-02-04 @ 12:17:13
URL: http://varforstabebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0