Lördag

Kl 6 vakande Nelly i morse.. Lite trött man är! Inte änns på helgerna kan man få lite sovmorgon, det blir andra bullar sen när J kommer hem ha ha. Jag somnade kanske kl 00 inatt, sen har hon ätit kl 2 och 4 inatt.
Jag och Madde hade jätte trevligt igår, pratade lite gamla minnen ;) Det är ju synd att man har hunnit glömma bort så mycket från ungdommen, då är det bra att uppdatera sig någon gång.

Idag kommer som sagt var min mamma och hälsa på. Hon stannar bara tills imorgon. Jag har bjudit över Madde på middag ikväll åxå.
japp, det var korta drag om vad som händer idag!

Nu ska jag göra en fruktsmoothie så man får en energikick, så man orkar med Nellys tempo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0