kväll

kl är  20.00 och vi har precis ätit middag. Det blev ganska sent.
Tidigare idag var vi och badade på badhuset. Mycket roligare idag än sist vi var där, nu fick vi bada fritt utan den där fula fisken till tränare som var där sist ha ha. Det var lite mer livat, många äldre barn som var där och badade åxå. jag tänkte, få se nu om hon blir rädd. Men Nelly hon brydde sig då inte. Vi var inte så länge, kanske en kvart. Det räckte alldeles väl, för både mig och J :)
J ville nog mest till badhuset idag för att flasha med sin nya tatuering . Här hemma går han och speglar sig hela dagarna ha ha. Han är så sjukt fåfäng alltså. Jag har haft så roligt åt han dom här dagarna.
Nu tror jag iaf att jag har hittat en tatuering till mig med. Fast det blir bara att bygga ut den som jag har i svanken. Ska beställa tid hos Poppen i boden. Lika bra att göra det snart om man ska få nån, Det kan vara väntetid där ett 1 år!

Efter badet blev vi förstås hungriga. Förra söndagen vi var och badade blev det hamburgare så det fick det bli nu med Kan vara gott ibland, är inte så jätte förtjust i det annars. Jag vill ha riktigt mat !:)
Till det hyrde vi en film. En riktigt dålig film. Såg väl halva lr nått sen började jag städa. Jag har svårt att kunna se en hel dålig film.

sen blev jag rastlös i kroppen och ville hälsa på någon. Madde var hemma så jag och Nelly åkte dit. Nelly var så fascinerad över hennes hund. Och han ville bara upp och nosa och leka med henne. Det är märkligt att hon inte alls är rädd för hundar. Men människor hon inte känner igen bölar hon för :)


Maddes vacker hund! Titta så ståtligt han sitter där i sin soffa :)

n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0