Utkast: Lördag idag ...

Lördag idag då. Veckan har bara susat iväg. Har inte gjort något vettigt tycker jag på hela veckan.
Igår fick vi barnbidraget. Så vi åkte till storheten och storhandlade, blöjor, tvättlappar, mat m m .  Sen lagade vi god mat och bara myste på hela kvällen. Nélly var jätte trött som vanligt redan kl 8. vad ska man göra, det var bara att låta henne sova, annars blir det kalabalik Hon sov till kl halv 6 i morse. Så jag gick upp med henne en stund då.  jag har lärt mig att kunna gå upp och vara uppe en stund och sen kunna somna om igen utan några problem. 

Lagade risgrynsgröt till lunch idag. det är så gott! Jag gjorde en dubbelsatts så jag kan göra ris a la malta sen :) Det var år och dar sen jag åt det! Det brukar oftast bara bli kring jul att man äter det. Men i julas så blev det ingen, tror inte änns vi åt nån tomtegröt alls.

Hörde mig lite för och i morgon mellan 10-15 ska vi bada på Hertsön. Det är för allmänheten så man kan komma när man vill.. Mycket bättre det än babysimmet som är tidigare på morgonen. J har sånt dåligt morgonhumör, och försöka få upp han och bada den tiden är ingen lek ha ha.. Men har gjorde det en gång! fast då blev det stress, stress stress

Nu måste jag bara städa undan disken! J lovade göra det SEN. men jag vet hur det brukar bli med det. Tror han nämligen väntar ut tills jag gör det själv. Han vet att jag inte klarar av att det är stökigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0