Fit for fight!

Måste verkligen försöka hålla Nelly vaken längre än till 8 på kvällarna, annars vaknar hon hon kring 6 på morgonen, som hon gjort nu dom senaste dagarna. Men det är lättare sagt än gjort. Hon blir lätt grinig och trött på kvällarna.
Gick upp med henne en stund vid halv 7 i morse. Hon var hur pigg som helst, tränade på i gymmet i princip en 1 timme. Sen fick fick jag henne att somna om igen en stund.

Dunder kuren igår gjorde susen! känner mig genast mycket piggare idag. så nu är jag fit for fight igen :)
Vill så gärna börja träna nu. Kroppen skriker att få komma i form och bygga muskler. Men att apropå att komma i form så har jag faktiskt tappat alla graviditets kilorna + 2 kilo till. Helt utan ansträngning Amning är rena rama fettsugningen ha ha. Men man känner sig som slapp i kroppen på någe vis iaf.  Får väl offra några tusen för ett gymkort då! Det kanske det är värt.

Idag ska vi till storheden och stor handla inför helgen. Det blir så dyrt att handla dag för dag. Men vi är så dåliga på att storhandla. Jag har så svårt att komma på vad jag ska äta för en hel vecka. Men ikväll blir det nån god pasta rätt med kanske ett glas vin till :)

Nu ska jag och Nelly äta lite lunch.


                        m

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Oj! Du måste äta för två helt enkelt! :)

2009-02-20 @ 13:21:07
URL: http://trollhestar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0