babysim

Morgonen fortsatte så klart att jävlas, J kunde inte hitta sina bilnycklar när vi väl skulle åka, och vi skulle vara där på en kvart. kl blev halv 9 och han hade fortfarande inte hittat dom. Då blev jag grinig och gav jag upp sökandet, för jag tyckte det skulle vara så pinsamt och komma dit så sent.. kvart i 9 hittade han dom gömd i soffan.  Hade då klätt av Nelly alla kläder och packat upp alla badkläder, så det var på snudden att vi inte åkte dit. Men jaja tänkte jag, det kanske går bra ändå att vi kommer lite senare. och tur var då det att vi åkte! var lite nervös innan hur Nelly skulle reagera när vi kom i basängen. Men hon bara älskade det. Vilken annorlunda tjej vi hade med oss. hon bara njöt där i vattnet..
Första simturen fick hon lära sig ligga på mag och ryggläge. Hon lyckades även få en lr annan kallsup i sig, men det gick bra ändå :)
 
Efter badet var hon då så nöjd och glad.
Måste bara åka dit fler gånger. Lite för dyrt för att köpa ett årskort men det är det nästan värt! Synd bara att J jobbar varannan söndag. Fast iof så går det ju alltid bussar om är så att jag vill åka dit själv nån gång..

Nä nu ska jag tvätta, städa och packa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0