bad

Nelly är inte så mycket för att bada, vet inte om jag har för kallt lr för varmt vatten. men hon tycker inte alls om det iaf. Hon får redan panik när vi går in i badrummet... Hade tänkt ta henne till babysim på söndag, men hur ska det gå? Ibland går det rätt bra, tills jag tar upp henne från badet, då blir det väl för kallt. ska pröva nu att slå på bastun så det blir varmt och bada henne där.  sen får jag stegvis vänja henne med lite kallare.  
Så får vi hoppas att det förmodligen går bra på söndag :)



                                            n    


Kommentarer
Postat av: Ingela

Vilken snabb förlossning, härligt! =)



Texas verkar också ha magknip, han har varit kinkig flera gånger om dagen i en vecka nu och det enda som hjälper är att gå och bära.

I julas var han jättegasig och lite kinkig då gav vi honom minifom och då blev det bra på en gång. Men nu är han inte gasig men jag tror ändå att det är magen som spökar. =(



Vad fin hon är Nelly, jättesöt. =)

2009-01-19 @ 11:32:59
URL: http://tingelingela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0